Εισαγωγικά

3η απόπειρα δημιουργίας ενος blog αυτή την φορά με αντικείμενο το στοιχημα.

Ξεκινάω λοιπόν αυτό το blog με κύριο στόχο την καταγραφή των "παιχνιδιων" μου, ετσι ώστε να μπορέσω επιτελούς να ελεγξω τα ποσά που παίζω καθώς και να γίνει και μια database των ομάδων που (θα) με στέλνουν στον κουβά. 

To αρχικό μου κεφάλαιο θα είναι 200 ευρω και θα προσπαθήσω να "παίξω" με αυτά τα λεφτά όσο περισσότερο γίνεται. Ούτε κανένας γκουρού του στοιχήματος είμαι, ούτε κάποιος γνώστης του αντικειμένου. Ενας απλώς παίχτης του στοιχήματος είμαι, όπως οι περισσότεροι, που κάθε Σάββατο πρωί παίρνω την εφημεριδουλα μου και προσπαθώ να ξεχωρίσω από τις προτάσεις των αρθρογράφων αυτά που θα παίξω. 

Αυτα τα ολίγα για αρχη. Τα περισσότερα μέσα από τα επόμενα post
Share on Google Plus

About Lostre79

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου